onsdag 21 november 2012

Det här är dealen

Har fått påtryckningar om att uppdatera den här bloggen. Kan jag väl, men för att vara brutalt ärlig - jag är inte en kul person just nu. Jag är sur, gnällig, trött och kommer inte få vara kvar på mitt jobb som jag i mångt och mycket gillar och i vissa avseenden är asbra på så jag måste dessutom söka jobb, vilket som ni alla vet är någonting jag fullkomligt avskyr att göra.

Så ja, varning achtung för sjukt tråkig/sjukt grinig blogg.

Med det sagt bjuder jag på kvällens reflektion i form av en låtjävel. Det vi reflekterar över i detta är hur bra den är, och detta med anledning att jag just sett Scorseses Harrison-dokumentär (som i sig var klart medel):



Vad ska jag gnälla på härnäst?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Saknar din! Går omkring och hoppas på att du ska ändra dig. Fast fattar samtidigt. Ibland tar orden bara slut.

      Radera