lördag 22 december 2012

Dag 6 - Min dag

Dagens rubrik är alltså "Min dag".

Detta hade ju kanske varit spännande att skriva om ifall det hade hänt någonting speciellt idag, men det har det väl inte gjort. Jag är hos mina föräldrar i Umeå för julfirande och jag har slagit in julklappar och nojat över att min lillebrors julklapp är sjukt tråkig (även om den är användbar). Så har jag klätt julgranen tillsammans med min storebror. Den ser ut så här om man kisar och inte står för nära:


Om man står för nära och inte kisar så ser man tyvärr att vi gjort nybörjarmisstaget/hjärnsläppsmisstaget att börja med att dekorera granen innan vi satt i julgransbelysningen. Men vafan.

Sen har jag läst Martin Melins spektakulärt korkade inlägg om att hålla sams i jul. På med hockeyhjälmen och håll tungan rätt i mun tjejer, så att ni inte får pannan spräckt vid nästa dispyt mellan dig och din kille. Dumjävel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar