torsdag 17 maj 2012

Ful men glad på flygardan

Idag hade jag tänkt visa upp min nya frisyr. Jag tog en jävla massa bilder i försök att fånga kalufsen på bild, men jag har helt enkelt varit hopplöst ful idag.

Det är snyggt men det syns inte.

Det kan jag bjuda på! För förutom ett jävligt ofotogeniskt ansikte så har jag haft en odrägligt strålande flygardag. En sån där som innehåller lång sovmorgon, filosoferande över slutet av Twin Peaks (spoila inte för de som inte har fått se det än!), fika på ett mirakulöst superlugnt kafé, pyssel med en loppislampa som kommer att bli fab, göttig middag, uthämtning av ett bokpaket och bio med lagomt hjärndöd film (Tim Burtons senaste, som var... extremt tramsig).

Idag ligger jag på plus. Imorgon ska jag upp kvart i sju.

2 kommentarer:

  1. jag ser visst snygghet i bilden. så det så.

    och nu blev jag sanslöst sugen på att gå på loppis. ska göra det imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. jag har hört flera som säger att Burtons senaste är fjompig? Vad sägs som att vi går all Lady Dahmer på twitter och trendar "#slutahyllaburtontillskyarnanu".

    SvaraRadera