torsdag 31 maj 2012

Disktrasa

Alltså denna förkylning. Ligger som en sur disktrasa i soffan och bara andas genom ena näsborren. Hade typ kunna vara en mindfulnessövning om jag hade varit lagd åt det hållet, men jag blir bara stressad av känslan av att alla mina precious hjärnceller är på väg ut genom min kran. Jag är nu så dum i huvudet att jag inte ens har vett att skämmas över att jag hämtat mat på den lokala sushin två dagar i rad.

SKÖNT, för just nu orkar jag inte med något känsloregister känner jag.

Men ja, lite stressande också. Fortsätter det så här ett tag till kanske jag blir jämställdist. Eller börjar läsa Paulo Coelho.


Den här disktrasan har garanterat läst Paulo Coelho.

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha. Krya på dig goa du! jag tycker bäst om dig bitter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också bäst om mig så! Damn this happiness!

      Radera
  2. Haha. Jag tycker det ska bli din FB-status. Glöm inte att addera hjärtana! <3<3<3!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vore väl gölligt? <3<3<3

      Radera