måndag 9 april 2012

Tillbaka till samtiden

Okej, dålig rubrik men jag har varit lite uppslukad av att typ laga och äta påskmat/godis, glo på "Parks ans Recreation" samt genomföra två IKEA-besök och ett antal inreda lägenheten-projekt - detta trots att vi innan sagt att vi bara skulle ta det lugnt och typ glo på film och läsa böcker och verkligen inte under några omständigheter skulle ta oss an några projekt. Nåja.

Imorgon är jag tillbaka igen i varje fall! Förhoppningsvis med goda och trevliga nyheter, men åtminstone med någon half assed outfitbild. Nu måste jag skruva upp en sista hylla och krama ur det sista av mysa i soffan-umgänget med David samt klämma några till avsnitt av "Parks and Recreation" innan påskledigheten är slut.



Ron hälsar.

4 kommentarer:

  1. Får vi se vad det blir av inredningsprojekten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så småningom, hade jag tänkt. När det känns lite mer klart, och framför allt inte är så stökigt här. :)

      Radera
  2. Alltså... Parks & Recration - guld serie! Amy Poehler får gärna träffa min poehle. Hhehehe. Hehe.

    Heh

    Men det får man väl inte säga i det här landet? ;)

    (och ja, läs böckerna för fan!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Amy Poehler får gärna bli min nya BFF. Tillsammans med Tina Fey. Känner att vi kan bli ett vinnande team!

      (Okej, I'm on it)

      Radera